Retourneren en vervangen
Terugbetaling
Restituties worden normaal geaccepteerd binnen 30 dagen na de datum van het geleverde pakket.Neem onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam voor eventuele problemen zodra u uw pakketten heeft ontvangen, maar is niet beperkt tot onderstaande redenen:
Het pakket niet normaal ontvangen
Ja, we garanderen een terugbetaling of om uw bestelling opnieuw te verzenden als u het pakket niet buiten de reguliere verzenddagen hebt ontvangen, behalve de zaak die de verantwoordelijkheid neemt voor de niet -succesvolle levering, zoals het verstrekken van een onjuist verzendadres, kan de douane niet voltooienVanwege de reden van de klant, enz.Opmerking: Als de volgende problemen zich voordoen:
Extreme weer, vertraging van het postkantoor, douanevlaring, lokaal protest, enz. In dit geval zijn we niet in staat om op tijd te garanderen, maar we zullen ons best doen om u te ondersteunen, bedankt.
Sommige items missen in mijn verzending
Controleer eerst dat u alle vakken hebt ontvangen die aan uw bestelling zijn gekoppeld.Vervolgens worden elke doos die je hebt ontvangen volledig leeg, soms worden kleine onderdelen gevangen in spleten of in verpakkingsmateriaal.Als u uw item nog steeds niet kunt vinden, stuur dan meteen een e -mail naar de klantenservice.Neem een beschrijving op van de ontbrekende hoeveelheden en foto's van het hele pakket.We sturen ze door naar ons magazijn om de Monitor Records en de Packing Pictures Records te controleren.Stappen:
- Stuur een e -mail naar het team voor autorisatie.
- We zullen de problemen controleren en verifiëren.
- Bied oplossingen aan de klantcase per geval.
Opbrengst
Door producten terug te sturen naar Allelco, verklaart de klant dat de producten zijn gekocht bij Allelco en is er geen vervanging geweest in het geheel of een deel van hetzelfde product van een andere leverancier, distributeur of andere dergelijke bronnen van het product.De terugkeer moet zich in de oorspronkelijke verpakking en in ongebruikte staat bevinden (behalve defect).ESD- of vochtgevoelige producten mogen niet worden geopend, behalve onder gecontroleerde omstandigheden.Algemene regels:- Retourzendingen worden normaal geaccepteerd binnen 365 dagen na de datum van het geleverde pakket.
- Wanneer een klant om een aangifte vraagt vanwege 'niet-originele/nep/kwaliteitsproblemen', is een geldig kwaliteitsrapport van een externe gezaghebbende organisatie die door ons bedrijf wordt erkend, vereist voor de terugkeer en de uitwisseling.