Bekijk alles

Raadpleeg de Engelse versie als onze officiële versie.Opbrengst

Europa
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Netherlands(Nederland) Spain(español) Turkey(Türk dili) Israel(עִבְרִית) Denmark(Dansk) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Aziatisch-Pacifisch
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Philippines(Pilipino)
Afrika, India en het Midden -Oosten
India(हिंदी)
Noord Amerika
United States(English) Canada(English) Mexico(español)
HuisRetourneren en vervangen

Retourneren en vervangen

Terugbetaling

Restituties worden normaal geaccepteerd binnen 30 dagen na de datum van het geleverde pakket.
Neem onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam voor eventuele problemen zodra u uw pakketten heeft ontvangen, maar is niet beperkt tot onderstaande redenen:

Het pakket niet normaal ontvangen

Ja, we garanderen een terugbetaling of om uw bestelling opnieuw te verzenden als u het pakket niet buiten de reguliere verzenddagen hebt ontvangen, behalve de zaak die de verantwoordelijkheid neemt voor de niet -succesvolle levering, zoals het verstrekken van een onjuist verzendadres, kan de douane niet voltooienVanwege de reden van de klant, enz.

Opmerking: Als de volgende problemen zich voordoen:
Extreme weer, vertraging van het postkantoor, douanevlaring, lokaal protest, enz. In dit geval zijn we niet in staat om op tijd te garanderen, maar we zullen ons best doen om u te ondersteunen, bedankt.

Sommige items missen in mijn verzending

Controleer eerst dat u alle vakken hebt ontvangen die aan uw bestelling zijn gekoppeld.Vervolgens worden elke doos die je hebt ontvangen volledig leeg, soms worden kleine onderdelen gevangen in spleten of in verpakkingsmateriaal.Als u uw item nog steeds niet kunt vinden, stuur dan meteen een e -mail naar de klantenservice.Neem een beschrijving op van de ontbrekende hoeveelheden en foto's van het hele pakket.We sturen ze door naar ons magazijn om de Monitor Records en de Packing Pictures Records te controleren.

Stappen:
  1. Stuur een e -mail naar het team voor autorisatie.
  2. We zullen de problemen controleren en verifiëren.
  3. Bied oplossingen aan de klantcase per geval.

Opbrengst

Door producten terug te sturen naar Allelco, verklaart de klant dat de producten zijn gekocht bij Allelco en is er geen vervanging geweest in het geheel of een deel van hetzelfde product van een andere leverancier, distributeur of andere dergelijke bronnen van het product.De terugkeer moet zich in de oorspronkelijke verpakking en in ongebruikte staat bevinden (behalve defect).ESD- of vochtgevoelige producten mogen niet worden geopend, behalve onder gecontroleerde omstandigheden.Algemene regels:
  • Retourzendingen worden normaal geaccepteerd binnen 365 dagen na de datum van het geleverde pakket.
  • Wanneer een klant om een aangifte vraagt vanwege 'niet-originele/nep/kwaliteitsproblemen', is een geldig kwaliteitsrapport van een externe gezaghebbende organisatie die door ons bedrijf wordt erkend, vereist voor de terugkeer en de uitwisseling.
0 RFQ
Winkelmand (0 Items)
Het is leeg.
Vergelijk lijst (0 Items)
Het is leeg.
Feedback

Uw feedback is belangrijk!Bij Allelco waarderen we de gebruikerservaring en streven we ernaar deze constant te verbeteren.
Deel uw opmerkingen met ons via ons feedbackformulier en we zullen onmiddellijk reageren.
Bedankt voor het kiezen van Allelco.

Onderwerp
E-mail
Comments
Captcha
Sleep of klik om het bestand te uploaden
Upload bestand
Typen: .xls, .xlsx, .doc, .Docx, .jpg, .png en .pdf.
MAX -bestandsgrootte: 10 MB